لذت زبان انگلیسی

لذت زبان انگلیسی

با انگلیسی آشتی کن
لذت زبان انگلیسی

لذت زبان انگلیسی

با انگلیسی آشتی کن

یادگیری زبان انگلیسی

Image result for english language

 در این مقاله سعی می کنیم به هفت نکته بسیار مهم اشاره کنیم 
بسیاری  از زبان اموزان فکر می کنند برای یادگیری زبان انگلیسی باید در یک کشور انگلیسی زبان زندگی کرد و یا یک دوست انگلیسی زبان داشت و یا یک شبانه روز کامل در یک کتاب گرامر غوطه ور شد در صورتی که با رعایت نکات زیر می توان بهترین نتیجه را گرفت:  
وقتی انگلیسی صحبت می کنید در مورد اشتباهات خود نگران نباشید. همیشه در صحبت کردن انگلیسی اشتباهاتی اتفاق می افتد اما مسئله مهم این است که اشتباهاتتان را بشناسید و آنها را بر طرف کنید. بچه تا زمین نخورند راه رفتن یاد نمی گیرند.

تحقیقات اخیر نشان داده که بسیاری از ماه روش مورد علاقه ای برای یادگیری زبان داریم.  برخی از با دیدن یاد می گیریم پس بهتر است از تصاویر و فیلم ها برای یادگیری با حافظه دیداری کمک بگیریم. اگر شما یک حافظه شنیداری قوی دارید سعی کنید به آهنگ ها و فیلم هایی که به زبان انگلیسی است بسیار گوش دهید. اگر بیشتر دوست دارید تحلیل کنید سعی کنید به کتاب های گرامر زبان انگلیسی مراجعه کنید. یک زبان آموز خوب سعی می کند تمامی این موارد را به کار ببرد.

کتاب ها و تکنیک های زیادی برای افزایش حافظه وجود دارد سعی کنید از انها بهره ببرید.

از هر فرصتی برای خواند ، نوشتن و گوش دادن به زبان انگلیسی بهره ببرید. آموزش زبان انگلیسی باید اولویت شما باشد. تکرار کنید. تدریس زبان  انگلیسی و یادگیری زبان همانند بسیاری از مهارت های دیگر نیاز به تکرار زیاد دارد.

آموزش انلاین زبان انگلیسی توسط اینترنت افق های جدیدی را پیش روی تمامی زبان آموزان قرار داده است. سعی کنید یک دوست انگلیسی زبان پیدا کنید. با این کار صحبت کردن شما که یکی از مهارت های فوق العاده زبان انگلیسی است می تواند بهبود پیدا کند.

کلمات زبان انگلیسی را به گروه های مختلف تقسیم کنید. این گرو ها می توانند از نظر گرامر زبان انگلیسی تقسیم شده باشند مثل : فعل ،فاعل ، مفعول و … و یا از نظر معنایی در یک گروه قرار بگیرند مثل: غذاها ، مشاغل ، طبیعت و …

سعی کنید به هدفتان متمرکز شوید. با یادگیری زبان انگلیسی فرصت های شغلی ، اقتصادی و… برایتان ایجاد می شود. سعی کنید سختی اندک مسیر آموزش زبان انگلیسی شما را از آینده درخشانتان دور نکند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.