لذت زبان انگلیسی

لذت زبان انگلیسی

با انگلیسی آشتی کن
لذت زبان انگلیسی

لذت زبان انگلیسی

با انگلیسی آشتی کن

انگلیسی را همراه با شعر و موسیقی بیاموزید.

Image result for musical english

 
این بخشی از فرهنگ انگلیسی ‎زبانان است که همه آنرا اجرا می‎کنند اما افراد کمی از آن بهره ‎مند می‎شوند. اگر شعر یا ترانه‎ای را دوست دارین، متن آنرا پیدا کنید تا بفهمید آهنگ به چه معناست. به این ترتیب، آهنگی که از قبل دوست داشتید را می‎توانید بفهمید و کلماتش را به درستی تلفظ کنید. در اینجا به چند نکته اشاره می‎کنیم:  

- اگر بخشی از آهنگ را متوجه نشدید اصلاً مسئله‎ای نیست. حتی یک انگلیسی‎ زبان هم ممکن است نیمی از یک ترانه را متوجه نشود و این کاملاً طبیعی است. فقط کافی است متن آنرا پیدا کنید. 

- اگر آی‎پاد یا آیفون دارید، ترانه‎ها را به بخش آهنگ‎ها اضافه کنید. می‎توانید همزمان با اینکه ترانه را می‎شنوید، متن آنرا نیز بخوانید. این راه خوب و آسانی است و در سفرهای طولانی مدت می‎تواند مفید باشد.

- برنامه‎های موسیقی NPR گزینۀ عالی برای دوستداران موسیقی است چون در آن، هماهنگی کاملی بین دیالوگ، موسیقی و فرهنگ وجود دارد. با احساسی که به موسیقی دارید، انگلیسی را هم یاد بگیرید.

حالا با خواندن این چند مورد، پیشنهاد بهتری برایتان داریم: با دقت به اطراف نگاه کنید. بله، انگلیسی در اطراف شماست و تا به حال دقت نکرده بودید.

بعداز خواندن این مقاله، پنج دقیقه در گوگل جستجو کنید و به آهنگهایی که می‎شنوید و فیلم‎های تلویزیونی مورد علاقه‎تان و مواردی که تا به حال برایتان مهم نبودند دقت کنید.

دومین پیشنهاد ما  اینست که عادت‎های روزانه ‎تان را تغییر دهید. اگر کاری را هر روز انجام دهید نه تنها سریع‎تر یاد می‎گیرید بلکه تکرار آن باعث می‎گردد آسان‎تر شود چون دیگر یک عادت شده‎است مثل اینکه هر روز مسواک بزنید و اگر یک روز آنرا انجام ندهید، حس خوبی نخواهید داشت.

به یاد داشته‎باشید که اگر می‎خواهید در هر کاری بهترین باشید، باید هر روز و یا حداقل 5 یا 6 روز در هفته آنرا انجام دهید. انگلیسی هم از این قاعده مستثنی نیست. اما اینکه هر روز در معرض آن باشید به این معنا نیست که مجبورید حتما درس بخوانید.

این را بدانید اگر انگلیسی را صرفاً به عنوان یک درس بخوانید، آنرا یاد نخواهید گرفت. باید در آن غرق شوید و تمام رویاها و تمایلات خود را با انگلیسی عجین کنید.

 آنهایی که به انگلیسی مسلط هستند، آنرا در شغل خود بکار می‎برند و در محیط‎های بین‎المللی مثل Facebook همه با این زبان با یکدیگر ارتباط برقرار می‎کنند و این جزئی از زندگی روزمره‎شان است و نمی‎توانند بدون انگلیسی زندگی کنند و آنرا هرگز فراموش نمی‎کنند چون ماهیت آنها را تشکیل می‎دهد.

همۀ ما زبان‎آموزان اندکی را می‎شناسیم که واقعاً به انگلیسی مسلط هستند و واقعاً می‎خواهیم بدانیم چطور این مهارت را بدست آورده‎اند و این را به استعداد طبیعی آنها، تلاش پیگیر و یا دانشگاهی که می‎رفتند نسبت می‎دهیم.

اگر از آنها بپرسید که چطور به این مهارت دست یافتند، آنها اینطور پاسخ می‎دهند: روند یادگیری را با زندگی‎تان، احساس‎تان و علایق‎تان پیوند دهید. برای اینکه در کاری بهترین باشید، باید هر روز آنرا انجام دهید و آنرا با اشتیاق انجام دهید. هیچ دانشگاه یا درآمد ماهانۀ خاصی نمی‎تواند اینکار را برای شما انجام دهد.



“We are what we repeatedly do. Excellence, therefore, is not an act, but a habit.”


اگر قصد دارید یادگیری زبان را شروع کنید و یا ادامه دهید، همین حالا در برنامه ی آموزش مجازی لنگوئج تایز شرکت کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.