لذت زبان انگلیسی

لذت زبان انگلیسی

با انگلیسی آشتی کن
لذت زبان انگلیسی

لذت زبان انگلیسی

با انگلیسی آشتی کن

چند راه شگفت انگیزی که زبان انگلیسی به کسب و کار کمک میکند

Image result for english for business


چند  راه شگفت انگیزی که زبان انگلیسی به کسب و کار کمک میکند 

 


هنگامی که انگلیسی، حقیقتا به زبانی جهانی تبدیل می­شود، دانستن این زبان مطمئنا مهارت مفیدی در دنیای کاری است. عجیب نیست که تحقیق نشان داده است که در حدود دوسوم یادگیرنده­ها در بازارهای جهانی مانند آسیا، اروپا و آمریکای جنوبی به منظور درخواست شغل در کشورخودشان یا برای کار در کشورهای خارجی در حال یادگیری زبان انگلیسی هستند. اما شما ممکن است تعجب کنید که بدانید 

  انگلیسی از راه ­های دیگری نیز به شغل شما کمک می­کند. ادامه­ ی مطلب را بخوانید تا بفهمید مهارت داشتن در انگلیسی چطور می­تواند روش انجام وظایف را بهبود دهد، به شما کمک کند تا تصمیمات بهتری بگیرید و احتمالا حتی قدرت کسب درآمد شما را بالا ببرد ....


1. صحبت نکردن به یک زبان دیگر ممکن است کارمند را عقب بیاندازد


نه تنها دانستن یک زبان دوم برای افراد و شغلی که انجام می­ دهند مفید است، صحبت کردن با تنها یک زبان ممکن است به مانعی برای مشاغل آینده تبدیل شود.


ریچارد هاردی[1] استاد UBS می­گوید: "در کسب و کارهای جهانی قبل از یک نقطه­ ی مشخص، یک سقف شیشه­ای برای افراد تک زبانه[2] ایجاد می­شود؛ به جز اینکه آن­ها تجربه هایی در خارج از کشور داشته باشند، آگاهی فرهنگی داشته باشند و احتمالا زبان بدانند، نمی­ توانند به اتمسفر تصفیه شده دسترسی پیدا کنند"


 


2. مهارت­های انگلیسی چابکی کارمند را بهبود می­بخشد


جدا از فواید ارتباطی ­ای که در تقویت زبان انگلیسی وجود دارد؛ اندرو هیل[3]، وابسته و مدیر ویراستاری در فایننشال تایمز، بیان می­کند تحقیقی علمی وجود دارد که " مشخص می­کند افراد چند زبانه چابک ترند؛ و قابلیت بیشتری برای انجام وظایف مختلف دارند".


3. افراد چند زبانه تصمیم گیرندگان بهتری هستند


اگر فکر می­کنید که داشتن آشنایی مادری با یک زبان باعث می­شود هنگام تصمیم گیری با آن زبان راحت ­تر باشید، این ممکن است درست نباشد.


آنتونلا سوریس[4] استاد زبانشناسی توسعه در دانشگاه ادینبورگ بیان می­کند: "چندزبانه­ ها در گرفتن تصمیم­های عاقلانه در زبان دومی بهتر عمل می­کنند". " 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.