لذت زبان انگلیسی

لذت زبان انگلیسی

با انگلیسی آشتی کن
لذت زبان انگلیسی

لذت زبان انگلیسی

با انگلیسی آشتی کن

دیکشنری گوگل

Image result for google translate


دیکشنری گوگل یک سرویس آنلاین گوگل می باشد که از مترجم گوگل یا Google Translate ریشه می گیرد. وب سایت دیکشنری گوگل بعد از ادغام شدن برخی از عملکرد های آن در مترجم گوگل در تاریخ ۵ آگوست سال ۲۰۱۰ پایان داده شد. بسیاری از افراد معتقدند که گوگل برای ترجمه متون و معانی لغات از دیکشنری Collins استفاده می کرده است. زیرا دیکشنری Collins  دارای معانی مناسب و جمله های کوتاه برای این کار می باشد.  

اما در سال ۲۰۱۰ یک سایت گزارش داد که گوگل منبع دیکشنری خود را از دیکشنری Collins  به دیکشنری آکسفورد Oxford American College Dictionary تغییر داده است. بعد از سال ۲۰۱۰ که دیکشنری گوگل به عنوان یک سرویس جدا فعالیت خود را تمام  کرد و به سرویس مترجم گوگل پیوست برخی از توانایی های دیکشنری گوگل به موتور جستجوی گوگل اضافه شد. اگر چه بسیاری از اینکه گوگل بدون هیچ اعلام قبلی سیتم دیکشنری خود را مسدود کرد بسیار ناراضی بودند.

دیکشنری آکسفورد که از معتبرترین دیکشنری های موجود زبان انگلیسی و دیگر زبان ها در دنیا است هم اکنون به عنوان تنها سرویس دهنده ای که مورد اعتماد گوگل است استفاده می شود و از این رو به صورت روزانه در حال به روز کردن پایگاه اطلاعاتی خود می باشد.

 زبان آموزان در تمامی سطوح می توانند از این دیکشنری استفاده کنند و در صورت نیاز می توانند از سیستم مترجم گوگل translate.google.com نیز برای دسترسی سریع به معانی کلمات استفاده کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.